První myšlenka

27.05.2018

Pocity při prvních slovech a úpravách na tomhle webu mám neskutečně smíšený. Za prvé jsem neskutečně nervózní, jestli se tenhle blog bude vůbec někomu líbit a na druhou stranu hrozně šťastný, že jsem se k tomu kroku odhodlal. Rád bych se věnoval tématům, které často běží v mé hlavě a vypsat se z myšlenek, které se stále dokola objevují. Někdy mě vyloženě trápí, někdy fascinují a někdy mám jen chuť se o ně nějakým způsobem podělit s ostatními. Třeba se někteří z vás v těchto tématech najdou a pomůže jim to řešit vlastní problémy.

Prvním tématem z kterého bych se chtěl vypsat, jsou moje morální hodnoty. V životě na nás totiž čeká spousta pokušení, rozhodování a rozcestí. Já byl vždy na hraně, co doopravdy chci udělat a co bych udělat měl... Od dětství člověk slýchá, že tohle bys dělat neměl a tohle naopak měl. Neměl bys kouřit, neměl bys pít alkohol, neměl bys chodit pozdě spát, němel bys být na ostatní hrubý. Měl by ses dobře učit, měl by ses věnovat kamarádům, měl bys sportovat, měl bys tohle dojíst, měl bys po obědě jít spát.

Co by ale člověk chtěl a co by měl? Já vždycky podlehl tomu, co bych měl. Vytvořil jsem si v hlavě strukturu, která mi říkala, že tohle je zodpovědnější, aby byli ti druzí spokojení. Měl bych ject na tábor nebo na fotbal pomoct týmu, kde je málo lidí? No jasně, že chci na tábor! Ale ne, moje hlava mě vždycky přesvědčila, že zodpovědnost vůči druhým je důležitější. Tak jsem si zase utrhl od úst a neudělal, co jsem chtěl.

A teď mě trápí myšlenky, že v době, kdy jsem chtěl dělat věci, do kterých mám chuť, tak jsem je odložil na druhou kolej pro dobro ostatních a ne pro moje vlastní...

A tak jestli někdo prožívá věci podobně jako já. Myslete na sebe, už jen kvůli sobě.

© 2018 Ulevit hlavě Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky